2009年11月13日金曜日

LMFAO ft LIL JON / SHOTS リリック!



If you're not drunk ladies and gentlemen

レディース・アンド・ジェントルメン、酔ってなければ

Get ready to get fucked up

泥酔する準備をしろ

Let's do it

やろうぜ

LMFAO you know it, Lil Jon

LMFAOだぜ、Lil Jon

All of the alcoholics, where you at? Let's go

アル中のみんな、何処だ? 行こうぜ

Let's go

行こうぜ

When I walk in the club, all eyes on me

クラブに入ると、俺は注目の的だ

I'm with the Party Rock Crew, all drinks are free

俺はパーティー・ロック・クルーと一緒だ、全ドリンク無料

We likes Ciroc, we love Patron

俺達はCirocが好きだ、Patronが大好きだ

We came to party rock, everybody it's on

俺達は暴れに来た、みんな始まるぜ

Shots, shots, shots, shots, shots

ショット、ショット、ショット、ショット…

Everybody!!

みんな!!

Shots, shots, shots, shots, shots

ショット、ショット、ショット、ショット…

Everybody!!

みんな!!

Hey, hey, hey, hey, hey, hey

Let me see you do it

飲む所を見せてくれ

Hey, hey, hey, hey, hey

The ladies love us, when we pour shots

女達は俺達が大好きだ、ショットを入れている時

They need an excuse, to suck our cocks

俺達のアレをしゃぶるのにいい訳が要るんだ

We came to get crunk, how bout you?

俺達は泥酔しに来たんだけど、君は?

Bottoms up, let's go round 2

一気飲みだ、第2ラウンド行こうぜ

Shots, shots, shots, shots, shots, shots

ショット、ショット、ショット、ショット

Everybody!!

みんな!!

Shots, shots, shots, shots, shots

ショット、ショット、ショット、ショット

Everybody!!

みんな!!

If you ain't getting drunk, get the fuck out the club

酔って無ければ、クラブから出ろ

If you ain't taking shots, get the fuck out the club

ショットを飲んで無ければ、クラブから出ろ

If you ain't come to party, get the fuck out the club

パーティーしに来たんじゃないなら、クラブから出ろ

Now where my alcoholics, let me see your hands up

俺のアル中は何処だ、手を上げろ

What you drinking on, shots, shots, shots

何を飲んでいるんだ、ショット、ショット、ショット…

Everybody!!

みんな!!

Shots, shots, shots, shots, shots

ショット、ショット、ショット、ショット…

Everybody!!

みんな!!

Patrons on the rocks and I'm ready for some shots

Patronはギンギンに冷えていて、俺はショットが飲みたい

The women come around every time I'm pouring shots

俺がショットを注ぐ度に、女達は寄ってくる

Their panties hit the floor every time I give them shots

俺がショットをあげる度に、女達のパンティーは脱がされる

So cups in the air, everybody let's take shots

だからコップを上げろ、みんなショットを飲もうぜ



最高のPARTY野郎だLMFAO!!!

今日はDJ JUNKにSHOTをおみまいするぜ!!!

そんな訳で今日はモンスターPARTY"CANDY"が宇都宮BASQ SOUND AREAで
開催です!関東近郊の方は是非お越し下さい!!!入場無料です!!ID忘れずに
おねがいします!

0 件のコメント:

コメントを投稿